Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 11:42 - типично по БГ
Автор: artbrain Категория: Други   
Прочетен: 2285 Коментари: 6 Гласове:
0



 Ебати нелепата случка вчера,на ебати нелепото място!
много истории ми се насъбраха това лято и за това още не съм написала нищо.не знам от къде да започна. но вчера,ах,вчера се случи най-нелепат случка,на най-нелепото място!
 
Един приятел има вила на Пожарево.това е след Божурище на около 10км. с една приятелка решихме да отидеме за един ден,на хубавото време и да поснимаме в околноста.пристигнахме при него,а там беше и още един приятел.здрасти-здрасти.разбрахме се какво да вземеме за пиене за вечерта и отидохме да си снимаме.

 
Тръгнахме с колата и спирахме тук-там,запечатвахме разни красиви моменти и се кефихме на есенната красота.бяхме изминали към 10-тина км. когато видяхме сгушена в храстите табела с.Делян. реших да свия към селото и тръгнахме към края му с надеждата да стигнеме при някоя шарена горичка.но уви! на края свърши асфалтирания път...всъщност свърши пътя изобщо и започнаха нивите.направихме по една макро-снимка на близкити шипки и обърнах с триста зора (колата ми е мъничка,незнам как обръщат по-големите) на 10м. по-надолу се зададе яко натоварен,зелен  москвич,пълен с цялата рода-дядото,който караше,стара баба,която явно беше майка му,дъщеря му и две внучета.човека като ме видя почна някви маневри,при което ние си помеслихме,че или ни прави път или просто паркира.застана перпендикулярно на пътя но под силен наклон.реших да мина каквито и да му бяха намеренията.видя ме че минавам и точно когато го подминавах видях как зеленото чудовище се спуска към мен!!!!!! избързах,но разстоянието беше ужасно малко и съветската машина се заби право в нас!!! първите 3-5 секунди не исках да повярвам,че се е случила такава тъпотия.шума беше сякаш ми е отнесъл половината кола.слязахме да видиме кво беше останало от милото ми топченце (колата така се казва) не беше нещо кой знае какво,нищо фрапиращо,но все пак,2-те врати,шофьорската и задна + задния калник.вратите леко хлътнали и в зелено одрани до кожа,а калника може и с няква паста да излезе. уффф си викам,как може точно тука да ми се случи това?!

 а тоя и цялата му челяд,никакво внимание.почнаха да си разтоварват чувалите в съседния двор и дори не погледнаха кво-що.се едно нищо не се беше случило! един човек наблизо видя какво стана и дойде при нас.видя,че тоя никво внимание не ми обърна и явно му е домъчняло за горките момиченца и направи забележка на дядото да дойде и да се оправиме. и от там като скочиха цялото семейство "ама тя защо ттрябваше да минава! и нашата кола е смачкана отпред и това че е москвич не значи няма нужда да я оправяме и да даваме пари за това"   !!!! ние двете и човека който се застъпи за нас,онемяхме. не вярвах на ушите си! искаха да ме изкарат че аз съм се бутнала в тях! и това,че карам тойота не значи,че пък аз имам пари да си купя още три такива,примерно."вината си е ваша и трябва да си я поемете господине.бъдете мъж и не бягайте от отговорност" каза мъжът свидетел.а от там най-старата баба се обади,карайки се "каква вина бе! тя защо мина от тука?"  !!ах,безумие! явно нямаше да се разбереме с тия и мъжът каза,че ще се направи на полицаи в отпуска и че ще ги сплаши,като им каже че ще се обади на калегите. но ефекта си беше същия.човечеца,който с най-добри чувства искаше да ми помогне,каза че са тъпи селяни и че ще трябва да се обадя на полицията да дойде,щото явно няма да дадат някой лев и да си се оправяме.тръгна си той,щото мн добре знаеме всички,че полиция на това място няма да дойде бързо,а си имаше работа.

 
звъннах на 166 обясних им какво е станало и че искам да ми изпратят човек да напише протокола за пред застрахователите.обаче ме попитаха каде се намираме и аз единствено знаех че сме в село Делян до нивите и не можех да му обясна каде,за това се разбрахме че ще слеземе долу на центъра и там ще чакаме кат. слязохме там и се почна великото чакане.

 
 по едно време дойде някъв джип и аз се зарадвах,че може би това е полицая,който трябваше да дойде,но не.това баха двамата сина на дядото,бащите на внучетата.облечени в ловджииски панталони,такива камуфлажни де.загащени в кубинките :)) с елечета.взеха старицата и я откараха нейде в съседната уличка.сигурно да посрещне стоката.после се върнаха и останаха да чакат и те.голям ташак,само кума им не беше дошъл.цялата рода се събрали срещу две жени.дреме ми на гъза,ако ще и братовчедите им от сусурлево да дойдат.

 
 чакахме,чакахме и по едно време ми звънна тел и ми казаха,че с.Делян не било към еди-коя си област и чак сега тръгвал колегата му от Сливница щото било в тяхната част. !!! беше минал половин час като ми го казаха това,което значеше,че поне още толкова трябва да чакаме докато дойде полисмена.
 чакахме,чакахме,чакахме,стъмни се,стана студено.всички си се прибрахме по колите,чакахме.

 
 след около 2.30ч. дойде няква кола с един фар забързана и попита синовете на дядото (те бяха най-близо до тях) дали тука е станала катастрофата,а ония залухавите "не,ей там по нагоре" и колата отпраши натам. !!! боже хем знаят че ги чакат зелен москвич и сива тойота на центъра и тръгнаха на горе.след тях обаче тръгнаха синовете уж да им кажат че сасе объркали! !!! върнаха се слезе униформен и още някъв мръшляк от разбитата цивилна кочина и огледа колата ми.беше тъмно и почти нищо не се виждаще,а и не беше кой знае колко смачкана.както казах,леко хлътнали врати и ожулена боя.и тоя вика"каде ви е ударена колата" показах му,беше точно пред очите му но беше такава тъмница вече че нищо се невиждаше и си извадих челника (фенерчето) видя и москвича които беше леко смачкан отпред и единия му рог на бронята бе изкривен.
 полицая наруши всякакво спокоиствие и се развика с пълно гърло "защо сте напуснали мястото на произшествието? за това ли бих 60км път до тука? за някви драскотини!" това вече прекрачи всички граници на слонското ми търпение!!! не стига че му се обаждам,да дойде да си свърши работата,да разреши безумния спор,кой е виновен и кой не.не стига че го чакахме 3ч. а той идва и почва да ни крещи и да вика що сме го били разкарвали 60км !!! е,това вече е наглост. и от там пък го почнах аз.опитах се да го надвикам.събудихме иначе тихото и пусто селце. не можах да се оправя и с него,твърдо си държеше на това че сме го разкарали 60км.ще си каже човек че как така сме му нарушили идилийката в местната сливнишка кръчма по време на работа! вонеше на алкохол от далече.накрая го попитах какво ще правиме в крайна сметка и той ме срази с ново 20! "сега и на двамата ви пиша по един акт, с глоба и отнемане на книжките и на двамата за по 6 месеца"
 
!!! ооо! я, си еби майката тъпо ченге такова,за това ли те чаках толкова време.да ми вдигнеш слабото кръвно до пръскване?!?! записах му името и на тоя до него дето беше тръгнал по домашни дрехи и викаше през цялото време,че той му бил разпоредил да дойде тука и че бил дежурния.кво ми пука къв си бе! кой говори с тебе че се месиш! и кой го пита изобщо кой му е разпоредил! къв чин си му викам а той ми отговори,че нямало вече такива работи...замислих се,нещо пак съм изпуснала ама няма значение,вече бях набрала скорост и искри ми излизаха от ушите.казах им че с тях повече няма да разговарям,щото никой образован и възпитан човек не би викал и крещял като ненормален,камо ли пък полицай,от който се очаква да си върши работата и да разреши проблема.добавих,че ще се обърна към по-компетентни хора от него и че ще подам жалба срещу него и да видиш как сниши тон и почнахме да се разбираме.

 
сега,тъй като наистина бяхме в нарушение,че сме напуснали мястото на произшествие,но достатъчно ясно се разбрахме с другия му колега,какво е станало и че незнаеме каде се намираме изобщо и че най-добре е да слеземе на центърчето на селото.добре явно на човека в софия хич не му е пукало кво се случва и сме се подвели по неговото съгласие че няма как да ни открият на майка си в гъза на нивите в селото а и то на вид беше пусто никой освен онзи човек които видя какво стана не знае че е имало катастрофа в селото,кого щяха да попитат.и колко ли пък време щяхме да чакаме тогава. отнесох се с обясненията,но така де.както и да е,в нарушение сме,да ни пише по един акт за това и да почва протокола за застрахователите.явно не му се занимаваше с това и вика "абе ти нали имаш пълно каско?" да имам и знам кво се прави:казваш че на паркинга са те ударили и не знаеш кой е бил.ама след толкова чакане някак си поне едно бързо протоколче (знам и че няма да е бързо ама за още 20мин се ше го преживея)

е,не! и пак почна да се кара " абе разкарахте ме 60км и сега искаш още да ме тормозиш" а другия се обади "ей,качваме се всички по колите,че това малкото тука ше ни изяде с парцалите" ще ви изям я!за кво ви чаках пък и аз!голяма съм офца.хем знам ква разправия си е за нищо и пак.ама ме хвана яд на тоя дядо щото като тръгнал сина му след полицаите,след като ги обърка че не сме ние,катастрофиралите му казал версия да ти подне коня.как аз съм заобикаляла няква ламарина,която била на пътя и съм се ударила в москвича!!! ей нагло копеленце! извъртяли са ми се гумите и странично е тръгнала колата и съм го ударила отпред ли?! няма логика а и тая ламарина изобщо я намаше ама не поискаха да отидеме до мястото да видят,че тоя го е излъгал.а и сигурно е каде,каде по-ефтино да почерпи подкупните куки от колкото да ми плати на мене.

 
и така преебаха ме ганьовците и куките за пореден път доказаха възможностите си. и носле как искаме да се оправи тая държава,след като такива тъпаци стават полицаи.дето един разговор не може да проведе нормално,кво остава да мисли логично.или пък като поиска някой по-интелигентен човек да стане полицай,му казват,че за него има по-добри перспективи от това да седи из между слабоумните и да затъпее и той....не,това последното съм го гледала по дискавъри,но добре се върза в изречението :)





Гласувай:
0



1. анонимен - :)))Видя ли сега какво значи да си ...
05.10.2008 18:21
:)))Видя ли сега какво значи да си имаш работа с дългата ръка на закона?Обаче случката си е като класически хорър-две момичета отиват в някакво село на майната си и се сблъскват с гаден мълчалив фермер,блъскат му колата и......ченгетата идват чак за да броят труповете:))При вас финалът е по добър,пък и погледни го от друга страна-кога друг път си имала възможност да направиш две ченгета на нищо:)))
цитирай
2. анонимен - рядко ми се случвано..
07.10.2008 10:19
това с възможноста ми се случва рядко,само когато не съм на кеф или когато ме вбесят с малоумието си,но имам няколко случки,в които псувам по полицая чак с плюнки по лицето :) но в по-често внимавам за точките си и се усмихвам най-мило.
а случката за това я споделих с вас,щото беше наистина като филм.точно сега даже отивам пре застрахователите да видя как ще завърши ;)
цитирай
3. artbrain - опп
07.10.2008 10:21
забравих да вляза :) и такмо се чудих що ми иска код за коментар в собствения ми блог
цитирай
4. анонимен - Most powerful&cost effective SEO service in world get up to 100K backlinks now!
01.02.2012 01:49
Get up to 100000 forum backlinks with our backlinks service & massive targeted traffic Get incredible web traffic using superb backlink service available. We are able post your custom message up to 100’000 forums worldwide, get thousands of backlinks and great targeted online web traffic in shortest time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a>
цитирай
5. анонимен - maverickmoneymaking you can easily rake in $11, 917 per month
06.02.2012 16:40
Hi, This just came across my desk and I had to pass it on to you ASAP…
Internet multi-millionaire Mack Michaels has a few new positions available right now…
If accepted you can easily rake in $11, 917 per month starting from scratch.
==> http://www.maverickmoneymaking.info/maverick.html
Once you’re accepted just follow the training Mack gives you. It’s really quite simple…
Learn how Mack went from not being able to afford Christmas gifts to a millionaire lifestyle and how you can too!
BUT…
Due to the extremely high level of Hands-On time Mack spends with every new member he has to limit the number of positions that are open.
Right now there are only 2 available in your area. If you’re interested you should move quickly.
==> http://www.maverickmoneymaking.info/maverick.html
Your Friend, – Mike
цитирай
6. анонимен - Get up to 100000 forum backlinks with our xrumer blast & massive traffic
19.02.2012 07:05
Get up to 100000 forum backlinks with our backlinks service & massive targeted traffic Get amazing web traffic using amazing backlink blast available. We are able post your custom message up to 100’000 forums around the web, get insane amount of backlinks and incredible targeted web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artbrain
Категория: Забавление
Прочетен: 125126
Постинги: 23
Коментари: 101
Гласове: 343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930