Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 14:47 - най-обикновено интервю
Автор: artbrain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1322 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2008 15:50


днес бях на второто интервю за работа в една и съща фирма и по всичко си личи,че ще има поне още едно-две.и някак си вече се чудя какво да говоря хем да не се повтарям,хем да не си измислям неща по-различни от истината.
първия път се видях с шефката на отдела или поне тази,която се занимава с интервюирането и подбирането на кадри. св-то ми е изчерпателно,но тогава,очи в очи пак ги повторих нещата и добавих това-онова.
сега се запознах с екипа на съответния отдел,и на тях им ги казах почти същите неща.те ме харесаха,аз ги харесах,но явно и баш шефа на фирмата има тежката дума.но този баш шеф го нямаше (зает с нещо си)
 хайде отбрали са от сума ти кандидати само трима,из между които и аз,но другите двама шефа виждал ли ги е,не разбрах.което значи,че пак ще ме извикат за да ме види шефа,да види и другите 2 и евентуално още един път да отида,който може и по телефона да кажат кво са решили.ако трябва да ходя още два пъти на интервю там,вече не знам какво да говоря,а е тъпо да се повтарям.са,разбирам,че всеки път има по някой,който не ги е чувал тия работи,но пък все някой може да му ги разкаже.ще се чувствам като тъпа путка,която няма какво нова да каже.ама то това да не е като да разказваш вицове.казваш им кво си завършил,кво си работил,кво те влече,що за човек си,кви очаквания имаш и толкова.
ше взема едно портфолио да им покажа следващия път.не са ми го искали,но си мисля,че то ще говори достатъчно и без да повтарям нещата на ново.аз съм от тези,които не обичат празните приказки.не се чувствам неудобно от това,че няма какво повече да кажа и че ще настане тишина.така поне не излизат глупости от устата ми.има хора,които си мислят,че като замълчи за малко или като няма какво повече да добави,си мислят че ще ги помислят за тъпи.е,аз не съм от тия,но ако още веднъж се повторят нещата,ще почна да си мисля,че нещо искат да знаят но не знаят как да го получат или еба ли му ма....та какво.страшно изречение вързах :)))от сега почнах да се притеснявам.но защо,след като е най-обикновенно интервю
 image
една седмица мина и днес ми се обадиха :) поканиха ме да се запозная с шефа и май са се спряли на мен о,йеее :)) най-добрата :))


Тагове:   най,   интервю,   ОБИКНОВЕНО,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artbrain
Категория: Забавление
Прочетен: 125089
Постинги: 23
Коментари: 101
Гласове: 343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930